Domů - Podmínky služeb - Zahájení a ukončení pobytu

Zahájení a ukončení pobytu

Informace k lázeňským pobytům

Check-in / check-out (zahájení a ukončení pobytu)

Den vašeho nástupu na lázeňský či wellness pobyt a den odjezdu, máte uveden na zvacím dopise do lázní. V uvedený den a hodinu se prosím dostavte na recepci lázní v lázeňské budově Říp. Prosíme všechny klienty, aby dodržovali hodiny příjezdu a hodiny opuštění (vyklizení) pokojů v den odjezdu. V případě, že klient nedodrží stanovenou dobu pro vyklizení pokoje, nebo pokud se nedohodne s recepcí lázní jinak, bude mu při odjezdu účtován příplatek za ubytování dle ceníku lázní.

Stravovací diety. V případě, že má klient zvláštní požadavky na stravování - dieta (bezlepková, žlučníková, redukční,  šetřící, neslaná, atd.) informujte svého Poradce pro lázeňské pobyty nebo recepci lázní v zájmu Vašeho pohodlí před příjezdem na Váš pobyt.

Programy lázeňských pobytů nelze měnit. V případě, že si z nabídky lázeňských pobytů nemůžete vybrat a máte požadavek na změnu pobytu, kontaktujte recepci nebo obchodní oddělení lázní. Naši poradci pro lázeňské pobyty vám rádi připraví nabídku na individuální pobyt.

Vaše finanční prostředky nenoste s sebou na procedury. Uložte si je v trezoru na pokoji, nebo v trezoru na recepci lázní. Za ztrátu Vašich finančních prostředků neuložených v trezoru v Lázeňské recepci Lázně Mšené, a.s. neodpovídají.

Do lázní si nezapomeňte vzí s sebou

a) kartičku zdravotní pojišťovny, občanský průkaz, případně pas
b) lázeňský poplatek 7,- Kč/den/osobu (nevztahuje se na osoby starší 70-ti let, mladší 18-ti let a držitele ZTP/P)
c) léky, které užíváte (případné poskytnutí léků není zahrnuto v ceně léčení, doporučujeme vybavit se potřebnou zásobou léků na celou dobu pobytu v lázních)

d) hygienické potřeby (mýdlo, ručník, atd.), plavky, koupací čepici, vhodné přezůvky do balneo-provozu (protiskluzová obuv), lehké sportovní oblečení a sportovní obuv. Nebo většinu vybavení zakoupíte v našem lázeňském obchodě.
e) vyplněné Prohlášení o zdravotním stavu

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na telefonním čísle +420 416 865 202, 203 nebo +420 416 866 007.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podle §93 zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách má každý klient možnost podat stížnost.