Domů - Časté dotazy

Časté dotazy

Mohu k vám docházet jen na rehabilitaci?

Služby fyzioterapeutů jsou k Vám plně dispozici. Konzultace u lékaře i fyzioterapie jsou účtovány dle platného Ceníku. Termín si můžete domluvit na tel.: 416 865 126. Ambulantní rehabilitační péči hrazenou zdravotními pojišťovnami (tzv. FT poukaz) neposkytujeme.

Je k dispozici WiFi?

Ano, ve všech našich objektech Lázní Mšené je k dispozici WiFi připojení.

Kde mohu zaparkovat automobil?

Klienti Lázní mohou zaparkovat bezplatně na centrální odstavné ploše, nebo za poplatek na uzavřené ploše „za závorou“ u objektů Villa Kyselka nebo Říp. Výše poplatku je uvedena v Ceníku.

Mohu přijet s domácím mazlíčkem?

Pobyt s domácím mazlíčkem, ať už je to pejsek, kočička nebo jiné zvířátko, není možný. Lázně jsou poskytovatelem zdravotní péče a zvířátka k nám nemohou.

Jak jsou pokoje vybaveny?

Pokoje jsou komfortně zařízeny a vybaveny TV s domácími programy, koupelnou se sprchou nebo vanou a WC. Za doplatek dle Ceníku je možné pokoj vybavit malou ledničkou. Lůžkoviny a ručníky jsou k dispozici na pokoji. V doplňkovém vybavení koupelny naleznete sprchový gel, mýdlo, kosmetický set, hygienické ubrousky, krabici s papírovými kapesníky, hotelové pantofle.
Na vyžádání máte k dispozici set na holení, set s kartáčkem na zuby a pastou. Rádi vám zapůjčíme také žehlící set, čistící set na obuv či antialergický polštář a přikrývku.
V objektu pak k dispozici: čistič na obuv, stojan na deštníky s možností zapůjčení deštníků během celé doby lázeňského pobytu.

Mohu vyměnit proceduru v balíčku za jinou?

Zvýhodněné balíčky procedur, nabídka stálých, akčních i mimořádných pobytů jsou vždy z hlediska procedur neměnné. Proto se ujistěte, že Vám všechny procedury v balíčku/pobytu vyhovují a nemáte kontraindikace (seznam kontraindikací lázeňské péče naleznete v přehledu procedur vždy u vybrané procedury). V opačném případě zvolte pobyt s návštěvou lékaře, kde se procedury dohodnou až na místě dle Vašeho aktuálního zdravotního stavu. Případně můžete požádat našeho Poradce pro lázeňské pobyty, aby Vám provedl kalkulaci individuálního pobytu na míru.

Mohu si objednat jen ubytování a procedury dokoupit na místě?

Procedury v Lázních Mšené jsou velmi oblíbené, a tak se nám stává, že je kapacita Balneo provozu zcela vyčerpána a další procedury (především o víkendu) již není možné dokoupit. Proto doporučujeme vybrat a objednat procedury již při rezervaci termínu Vašeho pobytu. Bude tak zaručeno, že vše, co byste rádi absolvovali, bude zajištěno a připraveno k Vaší spokojenosti.

Je možné si u Vás objednat pobyt bez stravování nebo s polopenzí?

Stravování v lázeňských programech je pevně stanoveno. Při zrušení jakékoliv stravy z lázeňského pobytu (snídaně, oběd, večeře) je klientovi vrácena částka ve výši 100, Kč/ vybraná zrušená strava.

Jakým způsobem mohu pobyt uhradit?

Platbu za služby a pobyt můžete provést následujícími způsoby:

  • Převodem na účet Lázní před Vaším příjezdem (vyžádejte si podklady pro platbu od Vašeho Poradce pro lázeňské pobyty)
  • Poštovní poukázkou před Vaším příjezdem
  • Hotově nebo platební kartou na recepci Lázní při příjezdu
  • Platebními šeky (Sodexo Pass, Unišek, Benefit) lze provést PŘEDEM HLÁŠENOU úhradu v recepci Lázní. Platební šeky NELZE využít pro úhradu dárkových poukazů, zlevněných služeb ani akčních lázeňských pobytů.
  • Převodem na účet na základě faktury (platí pro firemní a skupinovou turistiku)

Je v místě bankomat?

Bankomat v Lázních není k dispozici. Nejbližší se nachází v Budyni nad Ohří. Vy ho ale nebudete potřebovat, protože všechny lázeňské služby, wellness, zboží z lázeňského obchodu a účet z Restaurace můžete uhradit platební kartou.